Sunday, August 16, 2009

En vecka kvar nu!


Mitt första inlägg!

Nu är det bara ungefär en vecka kvar tills jag står där på landvetter och ska ge mig ut i den stora världen. Känns som det var jättelängesen man bestämde sig för att åka men det har gått jättefort.

Jag har så mycket att göra i veckan. Imorgon ska jag handla doppresent och inskaffa de sista förnödenheterna för resan, jag ska plocka färdigt i mitt rum, jag ska till farmor på kvällen och äta smörgåstårta med släkten. Sen ska jag till jönköping och Malmö för att säga hej då till mina kompisar. Usch, vad hemskt det låter. Behöva säga hej då till personer du delat din vardag med hur länge som helst och nu ska man bara åka ifrån alla...Men jag ångrar mig inte! =)

Är jätte exalterad. Detta ska bli hur kul som helst och jag vill tacka alla som hjälpt mig på alla möjliga sätt och hoppas att ni alla nu följer med mig på den här resan via min blogg.


Ha det bäst tills ni hör från mig igen!

2 comments:

  1. Hoppas allt blir super för dig =D & självklart kommer din blogg att följas.
    Kram Linda the new girl ;)

    ReplyDelete
  2. Självklart Sandra, ska jag följa dig. Du har nu blivit min favorit. Ha det bra om vi inte ses innan du far ska bli kul att följa dig här och kanske få berätta vad vi gör nu när inte du är med på mötena.

    kram Lisbet

    ReplyDelete