Saturday, August 29, 2009

Vilken harlig dag!















Min andra, hela dag, i Kirkland blev lika overvaldigad som min forsta. Jag har sagt det forut men jag sager det igen, jag kan inte fatta det att jag ar har. Hjarnan har tydligen svart att stalla om men det loser sig nog!
Idag vaknade jag halv atta och da gick jag ner och tittade pa Ben 10 tillsammans med barnen och Olle, deras morbror. Frukosten blev minimal med en yoghurt och ett glas juice. Detta for att vi skulle vara hungriga igen vid 11 da vi hade ett bord pa House of Hong dar vi hade en dimsun. Nu sitter ni nog som fragetecken allihop, men det ar en kinesisk frukost bestaende av diverse rakor i olika former. Lite dyrare, lite battre alltsa =)
Vi at tillsammans med en annan familj, som ar nara vanner till familjen.
Efter frukosten gick vi lite inne i Seattle men sen var det dags att antligen fa se Fredrik Ljungberg och hans Seattle Sounders i en match mot Torronto. Tyvarr inte en sarskild rolig match, 0-0, men det var anda maktigt att vara dar och se hur galna amerikanerna ar i sport =) Det var orkestrar, banderoller, konfetti, natinalsanger, rubbet. Det var grymt. 32 000 var det i publiken och det marktes.
Nu ar forberedelserna infor Filips kalas i gang i form av smorgostarta bak. Ska bli jattespannande att fa ta del och vara med och fira hans fodelsedag. Hoppas bara han gillar min present ;)...berattar vad det var imorrn...
Fick ga over till grannen igar ocksa, for vi lekte med en boll och den rakade komma over staketet =)...sa nu vet de vem jag ar.

Hoppas alla har det bra hemma, for har ar det toppen!
Saknar er!

1 comment:

  1. Tjena Larsson! Kul att se hur du har de! Spännande med USA och allt! Hur va det tog du över Eriks familj eller var det bara prat om de? Hoppas du får de underbart och lär dig massor! Hälsningar från Sthlm! Kram på dig! / Andersson

    ReplyDelete