Saturday, August 22, 2009

Sista matchen!


Idag var det dags för min allra sista match, för den här säsongen, med mitt grön/vita lag. Gud vad hemskt det känns att säga att man gör så mycket för sista gången på länge....

Egentligen vill jag väl inte skriva vad resultatet blev, men det flesta vet nog det ändå...tyvärr blev det förlust med 4-5 och det känns förjävligt asså...


Till alla underbara i laget:

Jag vill tacka alla för att ni är världens bästa lagkamrater. Ni är som en andra familj för mig och jag hatar att behöva lämna er mitt i säsongen...vilken kapten jag är..
Men jag tror att ni kommer göra succe även utan mig för jag vet vad ni går för och vilken nivå ni kan hålla om ni bara intalar er det själva. Gör nu en kanonhöst och gå och vinn hela skiten nu för min skull!! Martina: Du komme göra ett kanonjobb som ny kapten och jag lämnar lugnt över kaptensbindeln i dina händer för jag vet att du är en spelare att lita på!

Nu börjar det närma sig. Jag har inte fattat att jag ska åka på måndag! Är lite skraj för hur det kommer gå på flygplatsen när jag ska säga hejdå till familjen....men det är ju bara ett år ;)

1 comment:

  1. Vi kommer sakna dig med Sandra & vi lovar vi ska göra så gott vi bara kan. Cool bild.

    Mvh Linda

    ReplyDelete