Tuesday, August 18, 2009

Mina älsklingar!

Dagen spenderades i Jönköping med studenter i alla dess färger och former. Var hos mina två älsklingar Anna och Ida (den tredje älsklingen var hundra mil uppåt i landet och kunde tyvär inte vara med).

Jättehärlig dag som startade med en lunch på Hot Asia bestående av tre små rätter. Hissas högt på listan över matställen, kanon!

Just det, innan det kollade jag in Idas lilla lägenhet (17 kvm) där hon och även Anna för tillfället bor. Jättefin! Kommer bli superbra för henne, sen när Anna flyttar ut förstås =)...skoja!
Gick en sväng på stan och köpte lite prylar och sen var det dags för inköp av de mytomspunna overallerna. Vita blev det för deras del. Inte så jättesnygga men det hör till.
Blev faktiskt jäkligt sugen på plugg nu när man såg hur kul de hade det, men det får allt vänta ett år eller två.

Men vi visste alla att slutet på den här dagen inte skulle vara lyckligt så vi var väl inte i våra esse om man säger så. Jag ville inte att de skulle gråta när jag åkte men det var svårt. Åhh jag kommer sakna er jättemycket!

La Familia is forever in my heart. You are my heaven on earth!!

1 comment: